poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Świątecznie

Nie patrzę za okno. Tam ciągle biało. Moja nadzieja na wiosnę oddaliła się gdzieś w nieskończoność. Dobrze ,że  chociaż w domu dzięki tulipanom i gałązkom ,które przyniesione z lasu dwa tygodnie temu pokryły się zielonymi listkami, zrobiło się wiosennie. Klimatu świątecznego dodają zajączki , gąski, jajeczka...
Ale najważniejsza jest atmosfera i to co w sercu. Jest dobrze...? Tak....Przeciaż tak musi być w ten świąteczny czas.




Miłego świętowania :-)...


11 komentarzy:

  1. U Ciebie widać wiosny czar....może to Ty ją więzisz. Żartowałam....ale piękne jajeczka i zajączki. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć pogoda to nie to co widzimy za oknem ale stan ducha. Piękny ten Twój wystrój domku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna w sercu już dawno zawitała i tego trzeba się trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wiosenne obrazki,aż cieplej i weselej w serduszku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam poświątecznie ,dziękuję za życzenia. Jak pięknie zielenią się listeczki ach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...też wszędzie szukam tej wiosny ;)
    Pozdrawiam cieplutko spod...śniegu ;)totalnie nas zasypał...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne te gąski na spinaczach :), ja mam nadzieję, że już niedługo będzie można suszyć pranie w pełnym słońcu :), pozdrawiam i dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, nastrojowe zdjęcia:) Wiosny życzę, tej wypatrywanej i utęsknionej:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hop, hop ;) jak tam u Ciebie po świętach? nie popadaj w zły nastrój z powodu zimy, ja dziś tez brnęłam przez zaspy, niby u nas odwilż ale śnieg ciągle leży...
    buziaczki Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduję się już prawie po chorobie :) świetne miałaś dekoracje :) u Ciebie też już słonko świeci? u mnie bardzo :D wiosna zawitała?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń